Проекттин модулдары
![](/images/public/modules/teacher-journal.jpg)
Электрондук класстык журналы
Ар бир сабак же/жана жыйынтык аттестация режиминде тандоо боюнча
иштелет. Бааларды класс жетекче, ошондой эле мугалим, же проекктин администраторуна коюууга мүмкүн –
ыңгайлуу тейлөө режимин тандоого мүмкүнчүлүк ишке ашырылган.
![](/images/public/modules/student-journal.jpg)
Окучуулардын электрондук күндөлүктөрү
Баалар жана окучунун келүүчүлүгү боюнча маалымат көргөзүлүш үчүн
сервис. Баалар мектеп мугалимдер электрондук журналды толуктооп турган сайын, электрондук күндөлүккө
автоматтуу түрдө киргизилип турат.
![](/images/public/modules/reports.jpg)
Элетрондук отчёттуулук формалары
Тизмекке орто окуу жайларга эң керектуу жана кеңири колдонулган
отчеттуулук формалары кирген. Тизмекке кирбеген формаларды окуу жай суроо-талапы аркылуу киргизүүгө мүмкүн.
![](/images/public/modules/schedule.png)
Электрондук сабактардын расписаниеси
Электрондук сабактардын окуучулар жана ата-энелер ыңгайлуугу үчүн
сменалар боюнча расписаниеси. Электрондук расписаниедеги өзгөртүүлөр автоматтуу түрдө электрондук
күндөлүктөрдө жана класстык журналдарда көрсөтүлүп турат.
![](/images/public/modules/automatization.jpg)
Мектептеги кадр иштешинин автоматизациясы
Окуу жайдагы контингенттин кыймыл каттоосунун автоматизациясы,
мугалимдердин жана окуучулардын өздүк карточкалары, буйруктар жана тескемелер.
![](/images/public/modules/chats.jpg)
Жөнөтүү сервиси, ички сааттар
Тез массалык жана индивидуалдык эскертме билдирүү үчүн материалдарын
жиберүү, катышуучулардын электрондук кабинеттери аркылуу. Электрондук кабинеттер аркылуу мугалимдер жана
мектеп жетекчилиги окуучулар жана ата-энелери менен тажрыйба.
![](/images/public/modules/forum.png)
Геймификация учебного процесса
СКОРО!
Геймификация как один из современных образовательных трендов обучения подразумевает использование элементов компьютерных игр в неигровых ситуациях. Целью этого процесса является привлечение и повышение внимания обучающихся для улучшения их мотивации при решении практических задач, обучения новым видам деятельности.